Vi har samlet nogle af de spørgsmål, som vi oftest modtager fra vores kunder – og svarene derpå. Skulle du ikke finde svar på netop dit spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte os ved at sende en e-mail til info@wallyandwhiz.com.

Jeg har bestilt en pakke – hvad nu?

Først og fremmest tak for din bestilling. Vi glæder os til at pakke og sende din bestilling til dig.

Vi sender snarest en bekræftelse på din bestilling til dig på e-mail, og derfor er det vigtigt, at du har indtastet din e-mailadresse korrekt – og selvfølgelig også leveringadresse, så vi kan levere din bestilling til dig. Når vi har pakket din bestilling, vil DSV eller GLS, som står for transport og omdeling, afhente pakken hos os. Og du vil herefter modtage et trackingnummer på e-mail, så du kan følge din pakke. Gå til GLS Tracking eller Gå til DSV Tracking.

Har du valgt hjemmelevering eller levering til erhvervsadresse, vil pakken blive leveret til den pågældende adresse. Såfremt der ikke er nogen til at tage imod pakken ved levering, afleveres den i en pakkeshop i nærheden af den adresse, som du har valgt som leveringsadresse. Når pakken er klar til afhentning, vil du modtage en e-mail med information, om hvor pakken kan afhentes.

Har du valgt levering til en pakkehop, vil pakken blive leveret til en pakkeshop i nærheden af din adresse. Når pakken er klar til afhentning, vil du modtage en e-mail med information, om hvor pakken kan afhentes. Din pakke skal afhentes inden for 14 dage, ellers vil den blive sendt tilbage til os. 

Hvor bliver min pakke leveret?

Har du valgt hjemmelevering eller levering til erhvervsadresse, vil pakken blive leveret til den pågældende adresse. Såfremt der ikke er nogen til at tage imod pakken ved levering, afleveres den i en pakkeshop i nærheden af den adresse, som du har valgt som leveringsadresse. Når pakken er klar til afhentning, vil du modtage en e-mail med information, om hvor pakken kan afhentes.

Har du valgt levering til en pakkehop, vil pakken blive leveret til en pakkeshop i nærheden af din adresse. Når pakken er klar til afhentning, vil du modtage en e-mail med information, om hvor pakken kan afhentes. Din pakke skal afhentes inden for 14 dage, ellers vil den blive sendt tilbage til os. 

Husk at medbringe legitimation samt pakkenummer.

Vær opmærksom på at ved levering uden for Danmark kan levering af din pakke ske ved hjælp af en underleverandør, og da vil du modtage en e-mail med bekræftelse på, at din pakke nu er leveret fra den pågældende underleverandør.

Ydermere gør vi opmærksom på, at det i visse lande endnu ikke er muligt at benytte pakkeshops. Her vil din pakke som udgangspunkt blive leveret til din hjemmeadresse.

Bestillinger modtaget på hverdage inden kl. 14 afsendes så vidt muligt samme dag og senest dagen efter. 

Bestillinger modtaget i weekenden eller på helligdage afsendes så vidt muligt den efterfølgende hverdag.

Hvornår modtager jeg min pakke?

Gældende ved bestilling på hverdage:
Bestiller du på hverdage inden kl. 14 pakkes og afsendes bestillingen så vidt muligt samme dag eller senest dagen efter. Fra bestillingen er afsendt til den leveres hjemme hos dig, til en erhvervsadresse eller til en pakkeshop i nærheden af dig, går der typisk 1-2 hverdage i Danmark. Uden for Danmark går der typisk 2-4 hverdage. 

Gældende ved bestilling fra fredag efter kl. 14 til søndag:
Bestiller du fredag efter kl. 14 eller i weekenden/på helligdage, pakkes og afsendes bestillingen så vidt muligt den følgende hverdag. Fra bestillingen er afsendt til den leveres hjemme hos dig, til en erhvervsadresse eller til en pakkeshop i nærheden af dig, går der typisk 1-2 hverdage i Danmark. Uden for Danmark går der typisk 2-4 hverdage. 

Bemærk: I særligt travle perioder, ved akut sygdom i vores pakkeri, ved interne pakkehåndteringsproblemer hos en af vores samarbejdspartnere, der står for transport og levering, eller lignende, kan længere leveringstid forekomme. 

Har du spørgsmål til leveringen af din pakke, kan du sende en e-mail til info@wallyandwhiz.com.

Jeg har ikke modtaget et trackingnummer eller min pakke – hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget et trackingnummer eller din pakke inden for 2 hverdage, skal du kontakte os ved at sende en e-mail til info@wallyandwhiz.com, så vi sammen kan finde din pakke.

OBS: For en sikkerheds skyld, så tjek også uønsket e-mail/spam filter for at se om vores e-mail skulle være endt dér.

Mine varer er blevet beskadiget under transport – hvad gør jeg?

Hvis pakken og dine varer uheldigvis skulle vise sig at være beskadiget ved modtagelsen, skal du kontakte os ved at sende en e-mail til info@wallyandwhiz.com hurtigst muligt og senest 3 hverdage fra modtagelsen med følgende informationer:

  • Billede af kassen, dine varer kom i.
  • Billede af kassens fragtlabel.
  • Billede af de beskadigede varer.
  • Ordrenummeret på din bestilling.

Så vil vi straks følge op på sagen og sørge for, at du hurtigst muligt får ombyttet dine varer.

 

Følg os på Instagram