Generelle oplysninger

Wally and Whiz ApS
CVR: 36505060
Hovedvejen 79
4320 Lejre
Danmark
E-mail: info@wallyandwhiz.com
Telefon: 24 26 84 29

Betaling

Følgende kort kan anvendes: Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Maestro og American Express. Der tages ikke gebyr ved betaling på Wallyandwhiz´s webshop. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Wally and Whiz ApS. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Alle priser er inkl. moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden varsel, dog ikke efter et køb er realiseret.

Fragtpriser

Danmark: 50 kr for køb under 400 kr. Gls/dsv som distributionspartner Vi sender alle vores pakker visa f vores leverandær aftale med DSV via GLS

Leveringstid

Adresser i Danmark: 1 – 2 hverdage. Bemærk: I meget spidsbelastede perioder, ved akut sygdom i vores pakkeri, ved interne pakkehåndteringsproblemer hos GLS og lignende kan længere leveringstid forekomme. Vi levere til pakkeshops og ikke direkte til private.

Track & Trace

Vi sender dig en track and trace mail når din pakke går fra vores lager. Genudsendelse Glemmer du at afhente din pakke I pakkeshoppen, skriver forkert adresse eller nægtet modtagelse sender GLS den retur til Wally and Whiz, hvorefter vi sender dig en mail med et tilbud om en genudsendelse af varen såfremt du ønsker dette, mod en gebyr betaling på 30,-.

Kvalitet og god service

Kvalitet og god service er en mærkesag for Wally and Whiz. Det gælder også i forhold til forsendelse, hvor vores lager har udviklet emballage, som sikrer at dine varer når sikkert frem og I god stand. Hvis dette ikke er opfyldt ved levering, ænsker vi at du kontakter os direkte. Der er ikke returret på varer købt på Wally and Whiz´s webshop, da der udelukkende sælges fordærvelige fødevarer.

Reklamationer

Når du handler på Wally and Whiz´s webshop har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Fragtskader skal anmærkes straks ved modtagelsen af varer til gls. Vi anbefaler at varerne opbevares (mørkt) og ikke for varmt.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Reklamationsretten ophører såfremt varen har overskredet sidste anvendeles dato. Du bedes i den forbindelse kontakte os på info@wallyandwhiz.com Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik) For at du kan indgå aftale med os på Wally and Whiz´s webshop har vi brug for følgende oplysninger: Navn Adresse Telefonnummer E-mail-adresse  Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Wally and Whiz og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Direktøren, kundeservice og webredaktøren for Wally and Whiz har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@wallyandwhiz.com Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby www.forbrug.dk.  Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her http://ec.europa.eu/odr