Fragt og forsendelse

GENERELLE OPLYSNINGER

Wally and Whiz ApS
CVR: 36505060
Walgerholm 9
3500 Værløse
Danmark

E-mail: info@wallyandwhiz.com

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL - FAQ

Har du brug for hjælp? Vi elsker at høre fra vores kunder, så hvis du har spørgsmål eller kommentarer, er du mere end velkommen til at kontakte os. Nedenfor finder du ofte stillede spørgsmål, som forhåbentlig kan hjælpe dig lidt på vej. 

    • Jeg har bestilt en pakke, hvad nu?
      • Først og fremmest, tak for din bestilling - vi håber, du elsker vores vingummier, lige så meget som vi selv gør.

        Du vil modtage en bekræftelse af din bestilling, så det er vigtigt, at du har indtastet din korrekte e-mail, adresse og telefonnummer. Herefter vil vores transportfirma, som er DSV & GLS, afhente din pakke hos Wally and Whiz, hvorefter du vil modtage et tracking nummer, så du kan følge din levering. Gå til GLS Tracking eller Gå til DSV Tracking.

        Leveringen vil ske til en pakkeshop i NÆRHEDEN af din adresse, og du vil modtage en e-mail/besked, når du kan afhente din pakke i den pågældende pakkeshop.

        Din pakke skal afhentes inden for 14 dage, ellers vil den blive sendt tilbage til os. 
    • Hvor bliver min pakke leveret?
      • Med mindre du har angivet, at vi skal sende til en firmaadresse, vil din pakke blive leveret til en pakkeshop i NÆRHEDEN af din adresse. Du vil modtage en e-mail/besked vedrørende, hvor du kan afhente din bestilling. Husk at medbring legitimation samt pakkenummer.
    • Hvornår modtager jeg min pakke?
      • Gældende for mandag til torsdag:
        Ved bestilling inden kl. 14.00 på hverdage pakkes og afsendes ordren normalt samme dag. Efter ordren er afsendt vil den typisk blive leveret til en pakkeshop i nærheden af dig inden for 1-2 dage i Danmark. Uden for Danmark går der typisk 2-4 dage. 
      • Gældende for fredag til søndag:
        Bestiller du fredag eller i weekenden, kan du forvente, at din pakke vil blive leveret i en pakkeshop i nærheden af dig den efterfølgende mandag eller tirsdag. Udenfor Danmark typisk tirsdag eller onsdag.
    • Jeg har ikke modtaget min pakke/et tracking nummer - hvad gør jeg?
      • Hvis du IKKE har modtaget din pakke eller et tracking nummer inden for 2 dage, er det meget vigtigt at du kontakter os, så vi sammen kan finde din pakke! Ellers vil din pakke blive sendt retur til os efter 14 dage. Har du bestilt til firmaadresse, og ikke modtaget din pakke efter 1-2 dage, har din receptionist sikkert spist dine vingummier efter modtagelse (hvis ikke, så kontakt os for sporing).
        OBS: For en sikkerhedsskyld bedes du (desværre) også tjekke dine uønsket/reklame filter, for at se om vores e-mail kunne være endt der.  

    BETALING

    Følgende betalingsmuligheder kan anvendes:
    Mobilepay, PayPal, Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Maestro.


    Der tages ikke gebyr ved betaling på Wallyandwhiz.com/dk

    Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra lageret. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

    LEVERING I DANMARK

    Pakker til danske adresser sendes med DSV vis GLS.
    Pris i Danmark: 79 kroner.
    Fri fragt ved køb over 295 kroner.

    EU-LANDE

    Pakker til EU-lande sendes med GLS.
    Pris i EU-lande: 79 kroner.
    Fri fragt ved køb over 400 kroner.

    LANDE UDENFOR EU

    Pakker til lande udenfor EU sendes med DHL.
    Pris i lande udenfor EU varierer afhængigt af modtagerland. Du kan se din pris ved checkout.
    OBS: Alle omkostninger i forbindelse med lokal toldafregning skal betales af pakkemodtageren.