Generelle oplysninger

Wally and Whiz ApS
CVR: 36505060
Hovedvejen 79
4320 Lejre
Danmark
E-mail: info@wallyandwhiz.com
Telefon: 24 26 84 29

Betaling

Sker via betaling af tilsendte faktura. Faktura tilsendes efter ordren er afsendt fra Wally and Whiz. Der er fjortens dages kredittid med mindre andet er aftalt. Der tages ikke gebyr ved betaling hos Wally and whiz. Alle priser er inkl. moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden varsel, dog ikke efter et køb er realiseret.

Fragtpriser

Danmark: 50 kr. for køb under 3.300 kr. Gls/dsv som distributionspartner Vi sender alle vores pakker via vores leverandør aftale med DSV via GLS

Leveringstid

Adresser i Danmark: 1 – 2 hverdage. Bemærk: I meget spidsbelastede perioder, ved akut sygdom i vores pakkeri, ved interne pakkehåndteringsproblemer hos GLS og lignende kan længere leveringstid forekomme.

Kvalitet og god service

Kvalitet og god service er en mærkesag for Wally and Whiz. Det gælder også i forhold til forsendelse, hvor vores lager har udviklet emballage, som sikrer at dine varer når sikkert frem og I god stand. Hvis dette ikke er opfyldt ved levering, ønsker vi at du kontakter os direkte eller kontakter din sælger der så vil ordne det hele for dig. Der er ikke returret på varer købt hos Wally and Whiz, da der udelukkende sælges fordærvelige fødevarer.

Reklamationer

Som forhandler af Wally and Whiz har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Fragtskader skal anmærkes straks ved modtagelsen af varer til gls. Vi anbefaler at varerne opbevares (mørkt) og ikke for varmt.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Reklamationsretten ophører såfremt varen har overskredet sidste anvendeles dato. Du bedes i den forbindelse kontakte os på info@wallyandwhiz.com Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik) For at du kan indgå aftale med Wally and Whiz har vi brug for følgende oplysninger: Virksomhedens navn Kontaktperson Adresse Telefonnummer E-mail-adresse (fakturering) Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Wally and Whiz opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Direktøren, kundeservice og webredaktøren for Wally and Whiz har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@wallyandwhiz.com Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby www.forbrug.dk.  Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her http://ec.europa.eu/odr